dinsdag 28 januari 2014

Een lichtpuntje dat de dag laat stralen

Licht.
Een klein puntje in de lucht.
Een ster.
De sikkel van de maan.
Het lichtpuntje van een dag.
Dat.
Dat waarom ik vandaag lach.
De zaklamp in het donker.
De houvast als er geen houvast meer is.

Soms vind ik dat gewoon heerlijk. Één woord en dan gewoon alles opnoemen wat er in me opkomt. Licht is niet alleen maar licht als in een lamp, maar ook dat ene positieve wat je laat lachen, het licht wat net die ene foto mooi maakt. Samen met een vriendin heb ik, in de vakantie nog, geëxperimenteerd met licht in foto's. Je vraagt je misschien af: 'Wie is dat fotomodel in deze foto's?' Nou dat is Iris. In deze foto's vind ik haar niet zomaar een 'model', maar een supermodel dat zo op de cover van de VOGUE kan staan. (Ik zeg nu alvast sorry Iris, sla me niet alsjeblieft) Genoeg grapjes en pesterijen. Over naar de foto's. Stiekem ben ik er best wel trots op.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...