woensdag 29 januari 2014

Schreeuwen

Soms heb ik gewoon zin om eens keihard te schreeuwen. Te schreeuwen dat ik gelukkig ben. Te schreeuwen dat ik vakantie wil. Te schreeuwen dat de tijd te snel gaat. Alsof ik met mijn vingers knip en er weer een dag voorbij is.  Te schreeuwen dat ik meer tijd wil. Meer tijd voor leuke dingen. Te schreeuwen dat alle stomme dingen afgeschaft moeten worden. Te schreeuwen dat het te druk is. Te vol met school en er te weinig tijd overblijft voor de dingen die echt belangrijk zijn. Te schreeuwen dat ik de mensen om me heen wil van wie ik hou. Dat ik daar meer tijd voor wens. Een dag extra in de week. Een uur extra per dag. Een minuut meer in een uur en een seconde meer in een minuut. Ik wil schreeuwen totdat alles eruit is. Alle blijdschap, alle boosheid, alles waarover ik nadenk. Alle tranen, elke glimlach. Totdat ik helemaal leeg ben en ik mezelf weer open kan zetten voor nieuwe dingen. Nieuwe ervaringen, nieuwe mensen, nieuwe plekken. 














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...