vrijdag 8 november 2013

Black, white and blue

Afgelopen zondag heb ik mijn hele dag geweid aan foto's maken. 's Ochtends kwamen de glitters aan bod (Dat heb je kunnen zien in 'dit' artikel.) en 's middags ging ik samen met mijn camera op de fiets weg om op zoek te gaan naar fotogenieke dingen. Op een gegeven moment stond ik bij een mini meertje en ik had echt het idee dat alles riep: 'Maak een foto van mij!' 'Kijk mij hier dan!' Ik heb de beste foto's voor jullie uitgezocht. Het was wel echt veel kouder dan ik verwacht had. Het rare is dat het nog veel kouder gaat worden en dat was echt al ijskoud.  Dat belooft wat.. Waarschijnlijk ga ik zondag veel vaker op fotojacht. Het is zo leuk om te doen en ik leer er heel veel van.

Wat vinden jullie van mijn foto's?





1 opmerking:

  1. Hi!!! I love your pictures!!! i love the snow and the sky like this, its perfect!!
    I follow your since now, u can follow me its one second
    kisses from Spain
    xo.xo
    www.dancefatisanchez.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...