zondag 10 november 2013

Outfit | Burgundy cardigan

Daar is ie dan. Mijn allereerste outfit post. De foto's zijn gemaakt bij een klein plasje heel dicht bij mij thuis. Alle credits gaan naar Megan! In deze outfit draag ik een simpel zwart jurkje met daaroverheen een grof gebreid bordeaux rood vest. Mijn Steve Maddens kunnen natuurlijk ook niet ontbreken. Nu ga ik maar eens beginnen aan mijn huiswerk, want de klok tikt verder.. 

Wat vinden jullie van deze outfit?

Jurkje - H&M / Vest - Only / Sieraden - Invito / Schoenen - Steve Madden
 







3 opmerkingen:

  1. Heel mooi gecombineerd, helemaal mijn stijl :) Ik vind de bordeaux kleur heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yaaay, mooie outfit! ♥ En je blog is echt superleuk! :)

    Liefs,
    Adriƫnne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...