dinsdag 5 november 2013

Urban outfitters love

Urban outfitters love

Weetje wat een schande is? Tot voor kort was ik nog nooit in onze hoofdstad geweest. Twaalf jaar van mijn leven was ik een Nederlander die Parijs, Londen, Rome, Lille, Antwerpen, Brussel en Milaan had gezien, maar Amsterdam had overgeslagen. Wat een schande is dat wel niet? Ja, vind ik ook. Nu alweer twee jaar later ben ik een meisje dat nog maar één keer in Amsterdam is geweest. Daar moet eens verandering in komen. Dus volgende week zaterdag ga ik samen met mijn moeder met de trein naar de hoofdstad en wat heb ik daar zin in! Vintage winkeltjes zoals de Zipper en de Episode, Brandy Melville en niet te vergeten de pas geopende Urban Outfitters. Dat is zo'n geweldige winkel! Ik heb op de website gekeken en ik heb zoveel prachtige dingen gevonden waar je echt u tegen moet zeggen. Helaas wel allemaal een beetje prijzig, maar één item mag ik zeker weten wel van mezelf kopen. Ik heb namelijk ook nog een heleboel kleedgeld over. Dat komt goed uit, haha. Hierboven een selectie van een aantal hele mooie kledingstukken. Vooral die eerste kanten sweater vind ik zo speciaal.

Zijn jullie al vaak in Amsterdam geweest?

1 opmerking:

  1. Ik kom al heel lang in Amsterdam en het is een van mijn lievelings steden! Vooral de sfeer vind ik in Amsterdam erg leuk :)
    Veel plezier! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...