maandag 4 november 2013

Glitters all over the place

Mijn eerste echte fotografie artikeltje hier voor jullie. Gisterochtend had ik spontaan een leuk idee met glitters en het bokeh effect. Zelf vind ik het heet erg gaaf geworden en ik heb er heel erg mijn best op gedaan. Het ziet er heel speciaal uit en heeft echt een bijzonder sfeertje.
 Dit was eigenlijk een heel erg leuk weekend. Jammer genoeg is het nu alweer voorbij en begint het normale schoolleven weer. Vanmiddag ga ik samen met een vriendin iets drinken op m'n werk en daarna nog wat foto's maken. Ik heb er echt ontzettend veel zin in! Binnenkort komt er nog een persoonlijk artikel online over wat ik allemaal gedaan heb de laatste tijd. Fijne maandag iedereen!

Wat vinden jullie van mijn foto's?





3 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan, heel creatief :). Bedankt nog voor je berichtje, dat doet me echt goed. Altijd leuk om wat persoonlijker berichtjes te ontvangen van mensen die je al een tijdje volgen. En over het nog veel leren over het fotograferen; oefening baart kunst he! Ook vooral veel uitproberen, dan kom je al een heel eind. Het begin is er in ieder geval al! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met glitters krijg je inderdaad een tof bokeh effect! Ik vind bokeh zo mooi op de achtergrond :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...