donderdag 7 november 2013

Page for pretty things #4


Na elke dag die voorbij gaat komt de zaterdag ietsje dichterbij. De 'Amsterdamzaterdag' zoals ik hem noem. Zoals jullie merken heb ik er echt heel veel zin in. Heel heel heel veel zin. Het is wel een beetje een rare week, waarin spontaan allemaal dingen gebeuren die ik niet verwacht. Het is ook zo'n raar idee dat het jaar 2013 al bijna voorbij is. Nog één maand en dan is het 2014, 2014!? Dit jaar is zo snel gegaan, ook al heeft elke dag 24 uur en elk jaar 365 dagen. Ik heb gewoon het gevoel dat 2013 net 3 maanden geleden begonnen is. Deze week kwam mijn bureau binnen. Dat is één van de verrassende dingen, want het zou 6 weken duren in plaats van nu 1 week. Des te beter, want nu is deel 1 van mijn slaapkamer project volbracht. Verder ben ik maandag met Megan warme choco en taart wezen eten en daarna hebben we nog wat foto's gemaakt. Die komen binnenkort ook in een artikel.
De dinsdag nog meer taart onder Latijn. Dat zijn echt de dingen die een week net ietsje leuker en gezelliger maken.
Nu even iets over mijn collage. Dit keer heb ik eens iets anders geprobeerd. In plaats van altijd die plaatjes netjes onder elkaar dit keer meer echt een 'collage gevoel'. Alle plaatjes komen van mijn weheartit account en dit keer heb ik voor black and white gekozen. Vooral het plaatje met het grote doek vind ik er zo gaaf uitzien. Dat is pas echt kunst.
Wat me trouwens opvalt is dat ik in dit artikel heel veel getallen heb gebruikt, terwijl ik dat normaal eigenlijk nooit doe.

Wat vinden jullie van deze manier van collages maken?


1 opmerking:

  1. Ik vind je collage goed gelukt. En ja, jeetje wat ging dit jaar snel!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...