maandag 25 november 2013

From inside out

Ik lig op de bank. En waarom lig ik op de bank? Ik ben ziek. Alweer. Ik heb echt het idee dat ik de laatste tijd veel vaker ziek ben dan anders. Maarja.. ik zal wel weer teveel hooi op mijn vork nemen zeker. Dit weekend baalde ik eigenlijk wel een beetje. Ofja.. een beetje veel. Dit was namelijk het enige weekend in weken dat ik eindelijk eens vrij ben. Nu heb ik elke week tot aan de kerstvakantie wel iets te doen van werk of stage. Heel leuk, maar wel heel druk en dat uit zich dan altijd in ziek zijn zoals zaterdag, zondag en vandaag. Maar ik ga niet klagen, morgen ben ik gewoon weer beter. Dat moet gewoon! 

Vorige week zat ik op mijn kamer huiswerk te maken. Ik keek naar links, naar mijn ramen, en ploep er kwam een idee in mijn hoofd. Aanschouw dus hier: 'From inside out'. Het gaat vooral om het 'gevoel' wat bij deze foto's hoort. Luxaflex zijn namelijk best wel stiekem. Jij kan namelijk best naar buiten kijken, maar de wereld en de mensen zien jou veel moeilijker. 





10 opmerkingen:

  1. love these photos, i like the last one! i follow you, you can follow me too!! im waiting.... ;)
    have a nice day!
    xo.xo
    www.dancefatisanchez.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha heerlijk creatief! Best wel sneaky zo. Mooi uitzicht heb je wel.. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Ik was laatst ook ziek en voel me nu ook niet zo lekker, dus ik ga straks lekker vroeg slapen zodat ik me morgen beter voel. Probeer nog maar even rustig aan te doen vandaag! :) Veel beterschap.

    Liefs,
    Adriƫnne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan! Leuke blog heb je trouwens ook!
    Hopelijk wordt je snel weer beter, ik ben ook een beetje grieperig, maar het heerst wel hier en daar geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een idee, die foto's :) Ik kijk altijd ''stiekem'' bij mensen naar binnen (ik ben benieuwd naar andersmans interieur :P), maar ik realiseer me nooit zo hoe goed zij mij dan kunnen zien haha. En beterschap nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap! Die 2e foto vind ik heel mooi, ik volg je nu met bloglovin'
    Volg je terug?

    stuffbybo.blogspot.nl
    liefs bo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Desi de spion is weer bezig! Mooie foto's! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke foto's, haha! :) Ik moest er wel een beetje om lachen! Dit is een van de redenen dat ik gewoon ook heel erg van de luxaflex hou, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...