donderdag 21 november 2013

Fotografie inspiratie

De laatste tijd spoken er zoveel creatieve ideeën door mijn hoofd. Met name voor fotografie. Ik ren elke keer weer naar mijn telefoon of ga opzoek naar een notitieboekje zodat ik het allemaal niet vergeet. Maar ik kan gewoon nauwelijks tijd vinden om er eens lekker mee bezig te zijn. Of ik heb niet de juiste spullen in huis, je kent het. Vandaar vandaag geen post vol met foto's die ik gemaakt heb, maar ééntje met foto's die mij een inspiratie boost geven. Alle plaatjes komen van mijn 'weheartit' account.

Hebben jullie ook vaak heel veel ideeën waar je niks mee doet?















2 opmerkingen:

  1. Echt leuk om te zien :) Ik moet voor mijn studie een foto-opdracht maken dus ik ga ook nog even inspiratie opdoen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dit! Moet je vaker doen! :) Ik wilde eerst mijn favoriete foto's opschrijven in mijn reactie, maar dat zijn er te veel, haha. Ik vind ze allemaal leuk! ♥

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...