zaterdag 9 november 2013

Wish to wear | I am shopping at the moment

I can't survive without shorts
Als jullie dit bericht lezen ben ik al lekker in Amsterdam aan het shoppen. Want vandaag is het zover, winkeltijd! Ik heb al een hele winkelroute uitgestippeld waar natuurlijk opstaat Urban Outfitters, Zipper, Episode, Brandy Melville en de Topshop afdeling in de Bijenkorf. Ik moet in totaal wel zes uur reizen, dat is wel een minpuntje, maar dan ga ik gewoon wat voor school doen. Vandaag was het kunstklas op school net zoals elke vrijdagmiddag. Dan mag je aan je eigen creatieve projecten werken. Echt het toppunt van de week. Het is ook altijd heel gezellig met leuke mensen, heel veel inspiratie, koekjes, thee en muziek.

Dit keer heb ik voor jullie weer een wish to wear outfit. De laatste tijd val ik heel veel voor ruitjes. Dat is zo lekker herfstig. Dat zie je goed terug in dit broekje. De kleuren spreken me ook erg aan. Verder Doc. Martens en super schattige sokjes met strikjes. Kan iemand die alsjeblieft even brengen?

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...