maandag 18 november 2013

DIY / Vogeltjes muur

Wie houd er nou niet van vogeltjes? Ik in ieder geval wel. Op weheartit kom ik vaak van die muren tegen met allemaal vogeltjes er op. Super schattig! Ik vind het altijd leuk om zelf wat dingetjes te maken om mijn kamer op te fleuren. Dus hier voor jullie een DIY voor een vogelmuur. Het is totaal niet moeilijk en spreekt wel voor zich denk ik.

 Je hebt nodig: Een schaar, tijdschriften, een pen en vogelplaatjes. (Typ in bij google tumblr birds en dan kijk je bij afbeeldingen.)


Als allereerste knip je alle vogeltjes netjes uit. Daarna, het leukste deel vind ik zelf, ga je op zoek naar leuke plaatjes en printjes waar je de vogels uit gaat knippen. Het mooiste is als je een bepaald kleurenthema kiest. Ik heb gekozen voor zwart, wit en lichte pastelkleurtjes.

Leg één van de uitgeknipte vogels op een plaatje en trek deze om met een pen. Daarna knip je deze uit. Dit doe je net zo vaak totdat je genoeg vogels hebt voor op je muur.

Vouw wat plakband dubbel en plak dit achterop een vogeltje. Daarna plak je deze weer op een geschikte plek op je muur. Ga door totdat alle plaatjes op de muur zitten.

En tada! Daar is je vogeltjesmuur.


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...