zaterdag 16 november 2013

Page for pretty things #4

Long time no see! Maar ik ben weer terug. En wel op deze mooie zaterdagavond. Ik ben echt ongelooflijk vrolijk op dit moment. En waarom? Geen idee. Mag ook wel eens toch. Ik heb een hele lange, superleuke en drukke dag achter de rug, maar daar horen jullie morgen meer over. Morgen ga ik namelijk weer eens eens vertellen wat ik allemaal heb meegemaakt de laatste tijd. Nu eerst even bijkomen met fijne muziek, mijn laptopje en vooral heel veel warmte van het haardvoor. Sorry trouwens, alweer een collage. Dat is gewoon te leuk. Al de plaatjes komen van mijn 'weheartit' account.

Fijne avond!

4 opmerkingen:

  1. Klinkt als een fijn dagje :). Leuke collage ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waooo!!! i like the last one, its AMAZING!! i love your shocks ahahah so nice....
    visit my blog and follow me!! i follow you xd
    www.dancefatisanchez.blogspot.com
    xo.xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi weheartit blijft de best he :D xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. All of these pictures are so inspiring! That red tree! Gorgeous!!
    xo TJ

    http://www.hislittlelady.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...