woensdag 27 november 2013

Page for pretty things #6

Even een kort berichtje met wat inspiratie voor jullie. Op het moment ben ik helemaal sentimenteel door de laatste aflevering van seizoen 4 van Gossip Girl. Op de één of andere manier vind ik dat altijd zo romantisch en schattig. Ik stop nu gelijk, want als ik eenmaal begin met praten over deze geweldige serie kan ik niet meer stoppen.

Gisteren ben ik weer naar school geweest, maar achteraf was dat misschien toch niet echt het beste idee ooit. Ik kwam terug thuis met meer keelpijn, meer hoofdpijn en ook nog eens oorpijn. Toch heb ik echt geen zin om nog eens een week thuis te blijven. Als je op school zit denk ik: 'Zat ik maar lekker thuis de hele dag op de bank.' en als ik daar zit denk ik: 'Oh ik verveel me zo! Ik wil naar school.' Dus vandaag ga ik ook gewoon naar school.

Deze keer heb ik qua inspiratie een collage gemaakt met weer iets meer vintage achtige plaatjes. Van heel dat sfeertje van al die foto's bij elkaar word ik altijd zo vrolijk. En geef toe, van die taart krijg je spontaan honger. Voor nu wens ik jullie een fijne woensdag, want waarom wens je elkaar alleen een fijn weekend? Elke dag in de week is toch een feestje.

Dus hierbij, fijne woensdag! Ik hoop dat jullie allemaal zo'n lekker stukje kersentaart krijgen vandaag. Dat doet me er trouwens aan denken dat ik wel een lekker stukje taart ga eten. Weliswaar van mezelf, maarja haha. Er is namelijk een vriendin jarig en er zit niet voor niks een pappie dichtbij waar ze overheerlijke chocolade taart verkopen. Dat wordt een leuke dag.

5 opmerkingen:

  1. Oh my god, die koffie is zooooo cute! Ik ga dat ook een x doen als m'n vriendje koffie wil haha. Lekker cliché maar goed. En ja, dat met ziek zijn ken ik ... Ach als je thuis gaat zitten sikkeneuren word je ook niet beter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooie foto's zeg! Ik hou echt van vintage dingen ! I LOVE IT!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuke foto's :) Ik krijg al zin in die taart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer van de taart, maar volgebde week halen we dat in! Leuke collage x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je leuke foto's gemaakt, hier word je gewoon vrolijk van. En die taart hmm krijg er nu al trek in.
    liefs,
    rosannevandierenn.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...